Centrum Kultury w Łomiankach jest samorządową instytucją kultury. To miejsce fascynujących spotkań z muzyką, teatrem, literaturą i sztuką, tworzone z myślą o mieszkańcach Łomianek i razem z nimi. Miejsce, które żyje od rana do wieczora, w którym drzwi zawsze są otwarte dla ludzi, którzy w kreatywny sposób podchodzą do otaczającej ich rzeczywistości.
Specjalista ds. obsługi technicznej
Miejsce pracy: Łomianki
Wymagania niezbędne do spełnienia przez kandydata:
- wykształcenie minimum średnie;
- co najmniej 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku;
- umiejętność organizacji pracy;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania samorządowej instytucji kultury;
- znajomość specyfiki kulturalno-społecznej Gminy Łomianki;
- dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, kultura osobista;
- umiejętności organizacyjne; w tym dobra komunikacja interpersonalna, kreatywność, sumienność;
- preferowana znajomość języków obcych.
Zakres obowiązków:
- obsługa osobista, telefoniczna i mailowa klientów Centrum Kultury;
- obsługa kasy fiskalnej;
- obsługa spraw związanych z prowadzonymi zajęciami w tym obsługa systemu strefazajęć.pl;
- obsługa spraw związanych z organizowanymi wydarzeniami w tym obsługa systemu biletyna.pl;
- sporządzanie sprawozdań analiz i statystyk z prowadzonej działalności;
- obsługa kawiarenki;
- przygotowywanie sal na zajęcia i wydarzenia;
- prowadzenie działań promocyjnych oferty programowej;
- planowanie, organizacja i realizacja zadań merytorycznych zgodnie z postanowieniami statutu instytucji;
- dbanie o dobrą prezencję i estetykę miejsca pracy.
Dodatkowe informacje:
- Praca na umowę o pracę na zastępstwo na pełny etat.
- Praca zmianowa oraz w weekendy.
Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwo skarbowe.
- podpisana klauzula RODO - do pobrania jako załącznik
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres mailowy: rekrutacja@kultura.lomianki.pl podając w tytule wiadomości "Zgłoszenie na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta" lub złożyć w zamkniętej kopercie (z dopiskiem "Zgłoszenie na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta") w recepcji Centrum Kultury w Łomiankach, ul. Wiejska 12a, 05-092 Łomianki w godz. 08:00 - 18:00
Na zgłoszenia czekamy do dnia 25.10.2022 r.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Dokumenty aplikacyjne tj. CV oraz list motywacyjny powinny zawierać klauzulę:
„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji”.